Ads 468x60px

Wednesday 9 July 2014

HOT PRODUCT : ESP BY SHAKLEE

Ok hari ni nak cerita dan explain details lagi tentang ESP SHAKLEE yang sentiasa ON DEMAND dan BEST SELLER :)

Jap jap, sebelum tu Rin nak cakap siap2 ye yang ESP ni BUKAN UNTUK WANITA MENGANDUNG sahaja! jangan salah faham tau. ESP ni sesuai untuk semuaaa. Yang belum kawen, dah kawen, orang2 tua, even kanak2 atas setahun pon boleh minum skali. Dannnn, LELAKI pon boleh minum. So, kalau si Isteri dah beli, boleh laa kongsi dengan anak dan suami. complete :) 


Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.
soy protein

Kenapa Ramai Yang Sukakan ESP dan Menjadi Hot Produk Kami? 

1) ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
2) ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda
3) ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
4) Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat
5) ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
6) Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
7) Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
8) Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
9) Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit
Sekarang Rin nak share petua cara nak bancuh esp yang paling sedap..



 Ok tu adalah 20 resepi ESP yang selalu popular. Kalau nak cepat sangat, Rin akan bancuh dengan air suam je dan shake!! Sedappp.

Ok yang perlu korang tau, ESP ni dalam bentuk serbuk ye. Kena bancuh dengan air suam/jus/milo/horlicks/susu untuk minum.

Tips ESP

  • Jangan bancuh dengan air panas, air kafein atau air berkarbonat sebab boleh hapuskan nutrisi
  • Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjal
  • Gunakan tumbler atau shaker atau botol tupperware untuk menggoncang/SHAKE bancuhan ESP untuk lebih mudah larut. Kalau guna sudu sahaja, nanti tak semua yang larut, jadi berketul-ketul.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Shaklee Independent Distributor | ID 931306
Facebook: Nu Rin
FB page: Nurin Supplement
WhatsApp / SMS : 016 - 225 3792
Blog : http://nurinsupplement.blogspot.com

ATAU : Anda boleh terus click link di bawah untuk pembelian terus..mudah sahaja..esp akan terus dipos ke rumah anda..


http://bit.ly/esphotitem


0 comments:

Post a Comment

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews