Ads 468x60px

Sunday 9 October 2016

JANGAN MAKAN OMEGA GUARD SHAKLEE..!!!

Kali ini saya nak kongsikan apa sebab anda tidak boleh makan omega ??? Omega amat sesuai bagi yang ingin kuruskan badan..jika anda sebaliknya...hehehehehe...pon boleh amik cuma entry kali ini saya fokuskan bagi yang ingin bakar kalori dan lemak2 tepu...


3 Cara Minyak  Ikan Membakar Lemak

Okay..boleh dikatakan pelbagai cara minyak ikan membantu mencairkan lemak dalam badan. Antara sebabnya:-

1. Omega bantu bakar lemak melalui hormon leptin yg terkandung dlm asid lemaknya. Asid lemak bantu tingkatkn leptin dlm bdn.bila hormon leptin tinggi kita akan rasa kurang nk makan..dan leptin juga bntu .tingkatkn kadar metabolisme bdn.bila metabolisme badan tinggi, senanglah lemak-lemak dibakar.

2. Asid Lemak Omega 3 merupakan Anti-Lipogenic (anti penyimpanan lemak dalam badan) dan ianya dpt meningkatkan kadar metabolisme badan seterusnya dptla bakar lemak dgn cepat.

3. Kandungan asid lemak EPA dan DHA boleh menurunkan paras insulin. Jadi andainya ada ape ape kalori tambahan yang kita amik,ianya akan dibakar dan bukan disimpan sebagai lemak dalam badan.





Antara testimoni yang mengambil omega guard shaklee..









Rakan Shaklee Anda


Nurul Azrin Binti Hashim
 SMS/WhatsApp/Wechat : 016-2253792
 Emel : puteri2485@gmail.com
 FB Page: Nurin Supplement
 FB Nu Rin

  
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
  
Pick Up/COD Area:

MELAKA‪‎ : Malim,cheng, durian tunggal,  krubong, sungai udang, paya rumput & kawasan sekitarnya.  




0 comments:

Post a Comment

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Total Pageviews